Táto chybová hláška môže nastať v dvoch prípadoch.
Riešenie 1 v prípade, že sa chyba objavila pri novozaloženej databáze:
Vymažte novú databázu a založte ju nanovo.
Cez menu Omega – Pripojené firmy si v stĺpci Adresár súboru nájdite cestu k danej databáze. Následne ju vyhľadajte v PC a vymažte len konkrétnu novovytvorenú databázu, pri ktorej sa Vám objavila táto chybová hláška.
Riešenie 2 v prípade, že sa chyba objavila pri používanej databáze:
V okne hlášky kliknite dvojklikom na červený výkričník – tým sa chybové hlásenie vyexportuje do Wordu a ten nám pošlite ako prílohu do mailu na adresu servis.omega@kros.sk
Ak sa Vám nepodarí export do Wordu, pošlite nám printscreen chybovej hlášky a tiež popíšte, kedy sa objaví.
Následne spravte archív problémovej firmy cez menu Firma – Archivuj a pošlite nám ho cez menu Omega – Servis – Odoslanie databázy na FTP server – voľba Archív alebo iný súbor, poprípade ho pošlite ako prílohu mailu.
My sa pokúsime chybu nasimulovať u nás a budeme Vás informovať o výsledku.
Prosíme, informujte nás o odoslaní databázy.