Riešenie:
Najskôr si nájdite danú databázu na disku a vytvorte jej kópiu na iné miesto na disku, kvôli prípadným problémom a vypnite Omegu na všetkých PC.
Následne cez Omega/Pripojené firmy sa s kurzorom (modrým riadkom) nastavte na databázu, v ktorej máte problém.
Potom cez Funkcie/Oprava databázy/Rýchla oprava spravte Rýchlu opravu databázy.
Ešte bude potrebné spraviť cez Funkcie/Oprava databázy/Rekonštrukcia databázy spravte Rekonštrukciu databázy.
Cez Firma/Kontrola/Nová kontrola vykonajte kontrolu nad všetkými evidenciami a cez Oprava chýb/Oprav všetky automaticky opraviteľné chyby spustite automatickú opravu nájdených chýb.
Taktiež skontrolujte pripojenie databázy v Omege cez menu Omega – Pripojené firmy – stĺpec Adresár súboru. V prípade, že ju máte pripojenú cez mapovaný disk (napr. X:\data), zmeňte cestu na sieťový tvar (napr. \\server\data\).
V prípade, že sa chybová hláška zobrazuje častejšie, riešenie je prejsť na prácu na SQL serveri, kde je odlišný spôsob pristupovania k databázam, než u databáz vo formáte .MDB (Access). Služba SQL servera beží na vybranom PC a je bezplatná. Návod na inštaláciu SQL server si môžete stiahnuť tu. Prípadne môžete využiť naše služby.
Pre viac informácií kontaktujte náš hotline.