No error message available, result code: DB_SEC_E_AUTH_FAILED(0x80040E4D).
19/07/2018
Transaction (Process ID 54) was deadlocked…
04/01/2019

Unable to resolve type: Omega.BusinessLayer.Repositories.Ciselniky.IiKrosPripojenieRepository, service name:

Riešenie:
Táto hláška sa zobrazí v prípade nekorektnej inštalácie programu Omega. Bude potrebné program preinštalovať podľa postupu nižšie:

Odinštalujte program Omega:

    1. Vojdite do  štart/ovládacie panely/programy a súčasti.
    2. Vyhľadajte v zozname program Omega (ak sa v zozname nachádza viac krát, tak postupujte pre všetky).
    3. Kliknite na odinštalovať.
    4. Vypnite Kontrolu užívateľských účtov (UAC) cez štart/ovládacie panely/užívatelia/zmena úrovne kontroly užívateľských účtov.
    5. Reštartujte počítač.
    6. Stiahnite a nainštalujte súbor omegainstall.exe.
      – Odkaz na aktuálnu verziu:              http://www.kros.sk/11734
      – Súbor si uložte na ľubovoľné miesto v počítači a po stiahnutí ho spustite klikom pravého tlačidla myši – možnosť Spustiť ako Správca / Run as Administrator. Tým sa spustí inštalácia.

Comments are closed.